Твердосплавний інструмент


Компанія Hitachi з’явилася в 1910 році завдяки талановитому інженерові Наміхеї Одаїра. Для назви компанії обрали назву містечка, в якому працював Одаїра.
Компанія Hitachi спеціалізується на виробництві побутової техніки, приладів, інструментів та інформаційно-технологічного обладнання.
Першим винаходом компанії були три електродвигуна (1910 рік), потужність кожного 5 л. с. Одаїра прорахував, що таку новинку для Японії потрібно розвивати. Всі наступні електродвигуни користувалися великим попитом, тому Одаира вирішив розширювати спектр винаходів.
Слідом за електродвигунами почали виготовляти гальванометри, трансформатори, водяні турбіни, вольтметри і вентилятори. Це приносило прибуток і дозволяло розширювати виробництво.
Репутація компанії не змінювалася за всю історію — надійний виробник широкого спектру товарів, починаючи з електродвигунів і закінчуючи комп’ютерними розробками. Інструменти виробництва компанії, що користуються попитом у споживачів, завдяки якості, тонкощі деталей і притаманним компанії традицій виробництва.
Стратегія компанії Hitachi бачить — створювати і виробляти продукти і послуги, які можуть зробити світ більш яскравим і цікавим. Простаа і зрозуміла стратегія: «Суспільство змінюється. Його трансформує Hitachi!». Мета компанії — виготовляти продукцію, яка зможе відповідати запитам кожного споживача.
Для компанії вкрай важливо думка клієнтів, тому ринки постійно моніторять, щоб виявити потреби, проводяться наукові дослідження і розробки.
Всю філософію компанії можна позначити двома словами: «Надихаючи майбутнє!». У компанії думають наперед, думають про завтрашні запитах клієнтів. Поки конкуренти зосереджені на товарах сьогоднішнього дня, працівники компанії Hitachi вже думають про те, що випускати завтра.